Contact center przyszłości
Jeszcze niedawno powszechnie wróżono śmierć call center. Okazuje się jednak, że rynek przechodzi ogromną transformację, która przekształca go w kierunku wielokanałowej komunikacji z Klientami. Jak (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jeszcze niedawno powszechnie wróżono śmierć call center. Okazuje się jednak, że rynek przechodzi ogromną transformację, która przekształca go w kierunku wielokanałowej komunikacji z Klientami. Jak (...) >>>
Czytaj więcejTwoja firma wypracowuje zysk. To bardzo dobra informacja. Jednak jak określić, który element kształtowania ostatecznego wyniku finansowego przedsiębiorstwa ma największe znaczenie? Czy jest nim wartość sprzedaży, (...) >>>
Czytaj więcejW styczniu tego roku Amazon otworzył pierwszy sklep swojej marki (Amazon Go), w którym klienci zrobią zakupy bez wsparcia kasjera czy obsługi. O wdrożeniu podobnego systemu myśli Walmart, amerykańska sieć (...) >>>
Czytaj więcejPopularność chmury rośnie. Mimo zachowawczego dystansu na polskim rynku, z każdym rokiem przybywa firm, które się na nią decydują. Rosnące zainteresowanie potwierdzają też prognozy analityków Gartnera, (...) >>>
Czytaj więcejW obecnym świecie kwestia wszechobecnego monitorowania aktywności ludzkiej zasadniczo nie budzi już większych emocji – w świecie realnym kamery są w zasadzie wszędzie, natomiast w wirtualnym większość społeczeństwa (...) >>>
Czytaj więcejTechnologia przeznaczona dla sklepów detalicznych rozwija się w błyskawicznym tempie. W 2018 roku coraz popularniejszym trendem staje się shoppertainment, opierający się na założeniu, że wycieczka do centrum (...) >>>
Czytaj więcejGig economy przestało być już tylko modnie brzmiącym określeniem. Wyrażenia takie jak gospodarka fuch, rynek umów krótkoterminowych, ekonomia współdzielenia zagościły w słowniku również (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum