Gdzie widzi się Pan/Pani za 5 lat?
Boimy się mówić o swoich marzeniach, próbujemy je naginać – kierować je w stronę potrzeb firmy, w której chcemy pracować. Dlaczego pracodawcy chcą nas widzieć po pięciu latach w murach (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Boimy się mówić o swoich marzeniach, próbujemy je naginać – kierować je w stronę potrzeb firmy, w której chcemy pracować. Dlaczego pracodawcy chcą nas widzieć po pięciu latach w murach (...) >>>
Czytaj więcejKorzystając ze sprawdzonych w formacjach militarnych (w szczególności jednostkach specjalnych) modeli dowodzenia, skutecznośc prowadzenia naszego biznesu możemy oprzeć na kilku skutecznych filarach. >>>
Czytaj więcejNasycony rynek pracy wymusił na przedsiębiorcach przeanalizowanie stosowanych praktyk i porzucenie dawnego sposobu myślenia. Sprowadzał się on do tego, że każdego człowieka można zastąpić, a szacunek należy okazywać (...) >>>
Czytaj więcejPracownicy i klienci zmieniają swoje podejście do zakupów i usług. Coraz częściej zaczynają się domagać proekologicznych rozwiązań, które zmniejszają ilość odpadów. Według badania Unilever jedna (...) >>>
Czytaj więcejCelem audytu jest sprawdzenie, czy podejmowane działania przynoszą zamierzony efekt, czy raczej są źródłem strat i wymagają zmian. Taki też jest cel audytu marketingowego, który będzie użyteczny dla (...) >>>
Czytaj więcejJak zrobić, żeby pracownicy i klienci przestali przeszkadzać w działaniu, produkcji i sprzedaży firmy, twojej firmy? Warunek jest prosty: najpierw ty musisz przestać przeszkadzać. >>>
Czytaj więcejOdpowiedź na pytanie wydawać się może prosta. ZUS to system ubezpieczeń, dzięki któremu zapewniamy sobie spokojną przyszłość, gwarantujemy życie mlekiem i miodem płynące. Czy wszystko w tej definicji się (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum