Im więcej, tym lepiej
Czy w Twojej firmie klient ma zawsze rację? Czy rozpatrujesz reklamacje klientów od ręki? Czy masz tych reklamacji niewiele? Czy jesteś gotów wstać w nocy, aby pomóc klientowi rozwiązać jego (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Czy w Twojej firmie klient ma zawsze rację? Czy rozpatrujesz reklamacje klientów od ręki? Czy masz tych reklamacji niewiele? Czy jesteś gotów wstać w nocy, aby pomóc klientowi rozwiązać jego (...) >>>
Czytaj więcejOsoby zarządzające w swojej pracy spotykają niemało wyzwań. Jednym z nich jest łączenie szeregu obowiązków związanych z realizacją celów, np. sprzedażowych, produkcyjnych i innych, z kierowaniem ludźmi, (...) >>>
Czytaj więcejOto kolejny odcinek cyklu wywiadów poświęconego badaniom rynkowym, w którym podpowiadamy, jak ugryźć konkurencję, jak dopasować się do oczekiwań rynku i klientów. Kiedy stosować metodę ukrytego (...) >>>
Czytaj więcejKażdego roku na rynku pojawia się szereg rozwiązań informatycznych, których zadaniem jest usprawnienie funkcjonowania firm z różnych sektorów gospodarki. Sprzęt, oprogramowanie, usługi – (...) >>>
Czytaj więcej1 stycznia 2012 r. weszła w życie nowelizacja ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 1974 r. Nr 24 poz. 141 z późn. zm.) („Kodeks (...) >>>
Czytaj więcejJednym z istotnych aspektów prowadzenia działalności gospodarczej jest konieczność zapewnienia właściwej ochrony informacji pozyskiwanych w ramach tej działalności, szczególnie informacji stanowiących (...) >>>
Czytaj więcejMoja definicja skutecznego działania to osiąganie zamierzonych celów w optymalnym czasie i przy optymalnym nakładzie wszelkich kosztów, z zachowaniem kodeksu moralnego oraz właściwej perspektywy czasowej. (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum