Co robić, gdy MŚP padnie ofiarą cyberataku?
Moment cyberataku to nie czas na zastanawianie się, jak na niego zareagować. Dowiedz się, jak mniejsze organizacje mogą przygotować własny plan reagowania na incydenty. >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Moment cyberataku to nie czas na zastanawianie się, jak na niego zareagować. Dowiedz się, jak mniejsze organizacje mogą przygotować własny plan reagowania na incydenty. >>>
Czytaj więcejRozwój firmy gwarantują przede wszystkim klienci – ich jakość oraz liczba. Dlatego tak ważnym wskaźnikiem jest to, w jakim tempie dana firma pozyskuje nowych klientów. Jeżeli w jej przypadku (...) >>>
Czytaj więcejDziś nie ma firmy bez strony internetowej i bez podpiętych pod nią wtyczek ułatwiających klientowi przejście do mediów społecznościowych związanych z danym brandem. Pandemia COVID-19 przyspieszyła migrację (...) >>>
Czytaj więcejW mojej opinii sprzedaż i marketing nie mogą istnieć obok siebie, gdyż celem jednego i drugiego obszaru powinno być maksymalizowanie działań sprzedażowych. Marketing jest kluczowy, aby zakotwiczyć Twoją firmę w (...) >>>
Czytaj więcejByć może Twoja wizja na najbliższe pięć lat obejmuje wejście na rynki zagraniczne. W takim wypadku zapewne zadajesz sobie pytania: Jak dotrzeć do wymarzonego partnera zagranicznego? Jak wzbudzić zaufanie zagranicznych (...) >>>
Czytaj więcejMamy erę zakupów online. Pewne jest, że ostatni okres zmienił sprzedaż oraz proces zakupowy klientów. Jeśli myślimy, że wszystko niedługo wróci do normy, to niestety jesteśmy w błędzie, dlatego (...) >>>
Czytaj więcejStrona internetowa to obecnie niemal oczywisty atrybut każdego przedsiębiorcy. To nie tylko nasza wizytówka, lecz także kanał komunikacji i jedno z pierwszych miejsc odwiedzanych przez potencjalnych (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum