UE przyciąga polskie firmy
2 proc. mikroprzedsiębiorstw, 40 proc. małych i 42 proc. średnich polskich firm prowadzi swoje biznesy poza granicami kraju, najczęściej w państwach należących do Unii Europejskiej. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
2 proc. mikroprzedsiębiorstw, 40 proc. małych i 42 proc. średnich polskich firm prowadzi swoje biznesy poza granicami kraju, najczęściej w państwach należących do Unii Europejskiej. >>>
Czytaj więcejWielu właścicieli małych firm nie przykłada wagi do wyglądu swojej strony www. Witryna traktowana jest w kategoriach wirtualnej wizytówki, zawierającej dane teleadresowe, a nie jako skuteczne narzędzie do promocji (...) >>>
Czytaj więcejCoraz więcej konsumentów szuka informacji o firmach, produktach i usługach przeglądając strony internetowe na swoim tablecie lub smartfonie. Tymczasem małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce wciąż nie doceniają (...) >>>
Czytaj więcejKażdy przedsiębiorca może dzisiaj bez znajomości programowania samodzielnie stworzyć profesjonalną stronę mobilną dla swojej firmy zaledwie w kilka minut, korzystając z narzędzi dostępnych online. Przykładem takiego (...) >>>
Czytaj więcejMSP, wzorem największych firm, przykładają coraz większą wagę do profesjonalizmu - zarówno przejawiającego się w jakości świadczonych usług, jak i profesjonalnego wizerunku. Rosnąca świadomość MSP i będące (...) >>>
Czytaj więcejTematyka bezpieczeństwa w firmach i instytucjach użyteczności publicznej to złożony temat. Niejednokrotnie traktowany jest powierzchownie lub jest pomijany, do czasu aż coś się wydarzy i staniemy się ofiarami włamania, (...) >>>
Czytaj więcejRok 2013. Mobilność zdominowała biznes. Bo kto dziś organizuje w restauracji spotkanie z kontrahentem, w celu omówienia nowych warunków współpracy. Kto wysyła faksy w celu potwierdzenia zamówienia. (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum