Promocja projektów unijnych
Jak oznaczać materiały finansowane ze środków UE, aby nie trzeba było zwracać środków? Kiedy warto komunikować projekt za pomocą reklam, a kiedy wykupić artykuły sponsorowane? Jak wspierać promocję (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak oznaczać materiały finansowane ze środków UE, aby nie trzeba było zwracać środków? Kiedy warto komunikować projekt za pomocą reklam, a kiedy wykupić artykuły sponsorowane? Jak wspierać promocję (...) >>>
Czytaj więcejBardzo często spotykanym w praktyce obrotu gospodarczego (i niestety nie w pełni uregulowanym prawnie) zjawiskiem jest tzw. refakturowanie. Mianem refakturowania określa się czynność przeniesienia ciężaru ekonomicznego (...) >>>
Czytaj więcejJeszcze nie przebrzmiało echo zmian w ustawie o podatku od towarów i usług (zwanej dalej ustawą o VAT), które weszły w życie z dniem 1 stycznia i 1 kwietnia 2011 r., a Ministerstwo Finansów (...) >>>
Czytaj więcejGdy firma się rozrasta, zasada pracy wszyscy robią wszystko przestaje się sprawdzać i trzeba uporządkować strukturę oraz podział zadań. To okazuje się często dość trudne do wykonania dla rozwijających się małych (...) >>>
Czytaj więcejOd momentu akcesji Polski do Unii Europejskiej, nasz kraj stał się jednym z największych beneficjentów unijnych funduszy. Duża część środków przeznaczonych na wsparcie polskiej gospodarki trafiła bezpośrednio (...) >>>
Czytaj więcejZ badań przeprowadzonych przez Krajową Izbę Gospodarczą wśród polskich przedsiębiorców w ostatnim kwartale 2010 r. wynika, że większość z nich oczekuje w tym roku wzrostu popytu, zarówno (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorstwa poszukujące finansowania środków trwałych często stają przed dylematem: kredyt czy leasing? Jednak ten wybór nie dotyczy wszystkich. Nowe podmioty, bądź podmioty z relatywnie krótką (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum