Klient nośnikiem reklamy
Nikt nie ma ochoty na to, aby być chodzącym nośnikiem reklamowym. Stąd coraz większa rezerwa do kalendarzy, pendrive-ów, długopisów czy kubków obrandowanych logotypami firm, które szukają (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Nikt nie ma ochoty na to, aby być chodzącym nośnikiem reklamowym. Stąd coraz większa rezerwa do kalendarzy, pendrive-ów, długopisów czy kubków obrandowanych logotypami firm, które szukają (...) >>>
Czytaj więcejSpółka cywilna stanowi najprostszą formę dążenia do osiągnięcia wspólnego celu gospodarczego przez kilka podmiotów (kilku wspólników). W odróżnieniu od spółek handlowych (...) >>>
Czytaj więcejGlobalizacja rynku i powszechna dostępność produktów 24h na dobę 365 dni w roku w najniższych cenach, porównywalnej jakości, bez wychodzenia z domu, z dostawą w ciągu dwóch dni to już nie fikcja (...) >>>
Czytaj więcejCzasem pasja to wszystko, co potrzeba, aby zmienić hobby w dobrze prosperujący biznes. Zresztą wiele inicjatyw powstało jako próba wypełnienia czasu czy chęć podzielenia się swoimi opiniami z innymi. Kiedyś (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorstwa funkcjonujące na polskim rynku w sektorze MSP odznaczają się znacznie niższym poziomem rozwoju technologicznego niż pozostałe kraje funkcjonujące na Jednolitym Rynku Europejskim i na rynkach światowych. (...) >>>
Czytaj więcejJak wynika z badań TNS OBOP, przeprowadzonych na zlecenie firmy 1&1, więcej niż 1/3 małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) w Polsce nie ma strony internetowej, a ponad 60 proc. posiadających własną WWW nie (...) >>>
Czytaj więcejW obecnych czasach większość firm musi radzić sobie na zróżnicowanym i konkurencyjnym rynku. Dotyczy to każdej branży: poligraficznej, IT, FMCG, TSL, itp. Wiele podmiotów zastanawia się nad tym, jak (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum