PR w małych firmach
Definicji public relations można znaleźć wiele. Dla mnie najbliższym określeniem istoty public relations jest takie zarządzanie informacją, aby móc zaistnieć w przestrzeni publicznej z przekazem o firmie, (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Definicji public relations można znaleźć wiele. Dla mnie najbliższym określeniem istoty public relations jest takie zarządzanie informacją, aby móc zaistnieć w przestrzeni publicznej z przekazem o firmie, (...) >>>
Czytaj więcejW sytuacji gdy polskie małe i średnie przedsiębiorstwa mają rosnący udział w tworzeniu narodowego dochodu i generują prawie połowę nowo powstających miejsc pracy, trudno zrozumieć, dlaczego aż trzy na dziesięć z (...) >>>
Czytaj więcejWraz ze zmianami w gospodarce oraz postępującą globalizacją widocznie wzrosło znaczenie zasobów ludzkich, czyli kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa. Zarówno międzynarodowe korporacje, jak i mniejsze (...) >>>
Czytaj więcejChoć zdecydowana większość małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce posiada dostęp do Internetu, to jednak spora ich część nie wykorzystuje jego potencjału. Brak aktywności w Sieci, podobnie zresztą jak bierność (...) >>>
Czytaj więcejNa początku października Komisja Europejska opublikowała sprawozdanie na temat kondycji małych i średnich przedsiębiorstw w 2010 r. pt. Czy europejskie MSP wychodzą z kryzysu? Ze sprawozdania (...) >>>
Czytaj więcejTrane, należący do koncernu Ingersoll Rand globalny lider w dziedzinie systemów chłodzenia i klimatyzacji pomieszczeń, przyznał firmie Procter & Gamble nagrodę Energy Efficiency Leader Award (Lider w (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy szukający oszczędności i nowoczesnych rozwiązań powinni zwrócić uwagę na zjawisko rosnącego rynku usług outsourcingu płacowo-kadrowego. Zlecając firmie zewnętrznej obsługę możemy obniżyć koszty (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum