Rodzaje celów w pracy handlowca
Są firmy, których działy sprzedaży mogą uchodzić za wzór ze względu na organizację pracy oraz osiągane wyniki. W swojej zawodowej karierze współpracując z kilkoma brandami, dostrzegłem, (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Są firmy, których działy sprzedaży mogą uchodzić za wzór ze względu na organizację pracy oraz osiągane wyniki. W swojej zawodowej karierze współpracując z kilkoma brandami, dostrzegłem, (...) >>>
Czytaj więcejNiektórzy mówią, że lato to sezon ogórkowy także w biznesie. Niech dalej tak mówią. Im więcej osób tak uważa, tym lepiej dla Ciebie i Twoich handlowców. Biznes, tak jak (...) >>>
Czytaj więcejTelefon i mail to dziś podstawowe narzędzia w pracy handlowca. Ten artykuł ma dać Ci odpowiedź na pytanie, jak krok po kroku efektywnie pozyskiwać klientów na kolejne spotkania biznesowe. Skuteczna rozmowa (...) >>>
Czytaj więcejRozmowy z klientami – podstawa w codzienności biznesowej. Z pomocą tego artykułu dowiesz się, jak zoptymalizować swoje rozmowy, tak aby prowadzić je w wybranym przez siebie kierunku i aby realnie więcej (...) >>>
Czytaj więcej„Chcesz więcej sprzedawać?” to seria artykułów dla przedsiębiorców MŚP, którzy wiedzą, że w dzisiejszych czasach być dobrym to za mało. W tym artykule opisuję 3 działania, których (...) >>>
Czytaj więcej„Ile?! Za drogo!” – każdy z nas to zna. Obiekcja dotycząca wysokości ceny nie jest łatwa, ale możemy być pewni jej pojawienia się niemal w każdej rozmowie handlowej, warto więc się na (...) >>>
Czytaj więcejWłaściciele niedużych firm często rezygnują z zatrudniania przedstawicieli handlowych ze względu na ograniczony budżet. To błąd, bo właśnie dobry handlowiec może ten budżet zwiększyć. Zobacz, dlaczego warto zatrudnić (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum