Taniej nie znaczy mniej efektywnie!
Wiele firm – i to niezależnie od wielkości – narzeka na ograniczenia budżetowe w zakresie promocji. Z zazdrością patrzymy na możliwości reklamowe międzynarodowych koncernów – wszechobecnych (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Wiele firm – i to niezależnie od wielkości – narzeka na ograniczenia budżetowe w zakresie promocji. Z zazdrością patrzymy na możliwości reklamowe międzynarodowych koncernów – wszechobecnych (...) >>>
Czytaj więcejNie jest tajemnicą, że podstawową barierą utrudniającą realizację ambitnych projektów bywa brak środków finansowych. Co z tego, że wpadliśmy na świetny pomysł, skoro nie mamy pieniędzy na zapewnienie (...) >>>
Czytaj więcejZ perspektywy franczyzobiorcy, franczyza to po prostu metoda prowadzenia własnej firmy pod cudzą marką i w oparciu o cudzy, sprawdzony pomysł. Dla franczyzodawcy zaś, to sposób rozwijania firmy za pośrednictwem (...) >>>
Czytaj więcejWspółpracując z wieloma przedsiębiorstwami, z sektora MSP szczególnie, dochodzę do wniosku, że większość zarządzających menedżerów w pierwszej kolejności powinna zredefiniować swoje podejście (...) >>>
Czytaj więcejCo oferować na swojej stronie potencjalnym reklamodawcom? Oczywiście coś, co da im wielu odwiedzających o sprecyzowanych potrzebach. Uwagę takich osób zwróci ciekawa, spójna, unikalna i przystępnie (...) >>>
Czytaj więcejOmawiane w poprzednim opracowaniu formy oszczędzania w funduszach inwestycyjnych pozwalają wyłącznie na odroczenie płatności podatku do momentu likwidacji funduszu lub wystąpienia z funduszu parasolowego. Nie jest (...) >>>
Czytaj więcejPolski biznes internetowy zazwyczaj zaczynał od kwoty, za którą nie kupi się nawet pełnoletniego auta. Dzisiejsi potentaci polskiej sieci – portale takie jak Fotka.pl, o2.pl, nk.pl (dawniej Nasza-Klasa.pl) (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum