MSPerspektywy
Jednym z istotnych źródeł konkurencyjności i optymalizacji kosztów jest wprowadzanie innowacji, dlatego wiedza o nowych możliwościach jest dla zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami tak (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jednym z istotnych źródeł konkurencyjności i optymalizacji kosztów jest wprowadzanie innowacji, dlatego wiedza o nowych możliwościach jest dla zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami tak (...) >>>
Czytaj więcejGdy spojrzeć na funkcjonowanie wielu polskich przedsiębiorstw, niewiele z tych, którzy posiadają strategię rynkową podchodzi do jej formułowania w sposób zintegrowany. Poszczególne działy – (...) >>>
Czytaj więcejTelefonia VoIP na całym świecie coraz wyraźniej wypiera tradycyjne rozwiązania z małych i średnich przedsiębiorstw. O tym, jak szybko się to dzieje, świadczą np. dane firmy badawczej In-Stat, wedle których (...) >>>
Czytaj więcejNadrzędnym celem każdej firmy jest generować zyski dla jej właścicieli. Im wyższe zyski tym właściciele są bardziej zadowoleni. Stąd też pojawia się uniwersalne pytanie: jak można je zwiększyć? Wiele przedsiębiorstw (...) >>>
Czytaj więcejWedług badań GUS-u, na polskim rynku w 2009 r. działało ponad 3,7 mln firm, natomiast z danych resortu gospodarki wynika, że działających przedsiębiorstw jest ok. 1,7 mln. To prawie o 2 mln mniej! Ile firm tak naprawdę (...) >>>
Czytaj więcejMartis SA to agencja reklamowa z niemal 20-letnią tradycją. Oferuje klientom – zarówno dużym, jak i małym firmom - indywidualne, „szyte na miarę" strategie budowy, pozycjonowania i komunikowania (...) >>>
Czytaj więcejGłównym celem każdego przedsiębiorstwa jest osiąganie zysku oraz utrzymanie płynności finansowej. Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią podstawę wszystkich współczesnych europejskich gospodarek. (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum