Rodzaje celów w pracy handlowca
Są firmy, których działy sprzedaży mogą uchodzić za wzór ze względu na organizację pracy oraz osiągane wyniki. W swojej zawodowej karierze współpracując z kilkoma brandami, dostrzegłem, (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Są firmy, których działy sprzedaży mogą uchodzić za wzór ze względu na organizację pracy oraz osiągane wyniki. W swojej zawodowej karierze współpracując z kilkoma brandami, dostrzegłem, (...) >>>
Czytaj więcejŻeby być o krok przed konkurencją, a przynajmniej nie stracić w tym obszarze, każda firma bez wyjątku musi planować swoje zasoby. Współcześnie jest to jeden z elementów skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem. (...) >>>
Czytaj więcejSkutki ogólnoświatowego kryzysu gospodarczego odczuwa każdy z nas. Klienci coraz częściej przed wydatkiem oglądają z dwóch stron każdą złotówkę. Podobnie wygląda to w przypadku przedsiębiorców. (...) >>>
Czytaj więcejMimo spadku PKB o 2,8% w roku 2020 wzrosło zainteresowanie firm systemami do zarządzania przedsiębiorstwem. Trend cyfrowej transformacji utrzymuje się i w tym roku. W jakimś stopniu jest on wynikiem nie tylko pandemii (...) >>>
Czytaj więcej„Chcesz więcej sprzedawać?” to seria artykułów dla przedsiębiorców MŚP, którzy wiedzą, że w dzisiejszych czasach być dobrym to za mało. W tym artykule opisuję 3 działania, których (...) >>>
Czytaj więcejChoć termin "usprawnienie" z natury kojarzy się pozytywnie, to jednak wizja zmiany statusu quo w wielu firmach stanowi temat, którego się nie podejmuje. Naturalna obawa przed dokonywaniem zmian (...) >>>
Czytaj więcejW wielu firmach działy sprzedaży i marketingu to dwie zupełnie odrębne jednostki, które posiadają różne cele, budują odrębne strategie i realizują różne zadania, a współpraca pomiędzy (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum