CRM w firmie
Powoli systemy CRM stają się coraz ważniejszym elementem zarządzania firmą, komunikacją i zespołami ludzkimi. Obecnie, w dobie pandemii, kiedy znacząco zmienił się sposób pracy, a w ramach pracy zdalnej zespoły (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Powoli systemy CRM stają się coraz ważniejszym elementem zarządzania firmą, komunikacją i zespołami ludzkimi. Obecnie, w dobie pandemii, kiedy znacząco zmienił się sposób pracy, a w ramach pracy zdalnej zespoły (...) >>>
Czytaj więcejOd ponad 30 lat, wraz z przesłaniem pierwszej wiadomości e-mail, poczta elektroniczna stała się nieodłącznym elementem komunikacji międzyludzkiej. Dlatego też e-mail to integralna część kampanii marketingowych prawie (...) >>>
Czytaj więcejNie wszystkie ubiegłoroczne prognozy dotyczące skutków inteligentnej automatyzacji się sprawdziły, ale rok 2020 zapowiada jeszcze intensywniejsze eksperymenty związane z włączeniem tych rozwiązań w strategie (...) >>>
Czytaj więcejW 2017 roku zaledwie 14 proc. firm posiadało strategię HR. Nie jest to zachwycająca statystyka. Dlaczego w „dobie pracownika” pracodawcy nie mają planu działania i pomysłów, by przyciągnąć specjalistów? (...) >>>
Czytaj więcejPierwszy raz założone krótkie spodenki, śmieszne miny, głośne ziewanie i inne oznaki „swobody” pojawiają się w nowej pracy dopiero po kilku miesiącach. Mija pewien czas, zanim przynależność do (...) >>>
Czytaj więcejW biznesie, podobnie jak w sporcie: wygrywa ten, kto ma opracowaną strategię i kogo wynik jest wypadkową zaplanowanych działań podjętych do jej realizacji. W sporcie to zaplanowane treningi i dieta, a w biznesie (...) >>>
Czytaj więcejNowoczesne technologie wspierające biznes to dzisiaj konieczność, choćby ze względu na stale rosnące koszty pracy. Oczywiście z wymyślaniem rozwiązań mających pracę czynić bardziej sprawną, szybszą oraz efektywniejszą, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum