Sieć na biznesmena
Jak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejDlaczego franczyza cieszy się w Polsce takim powodzeniem? Monika Dąbrowska, prezes zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców, Franchising Manager w McDonald's Polska: Pierwszy powód jest taki, (...) >>>
Czytaj więcejPublic Relations to prawdopodobnie najbardziej tajemnicze pojęcie w słowniku terminologii marketingowej. Mimo ponad 20-letniej obecności na polskim rynku termin ten jest nieznany dla 90 proc. przedsiębiorstw. (...) >>>
Czytaj więcejJednym z praw korporacyjnych przysługujących wspólnikowi w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością jest prawo indywidualnej kontroli. Jego celem jest zapewnienie każdemu wspólnikowi równego (...) >>>
Czytaj więcejDecyzja wydana przez organ podatkowy określa lub ustala zobowiązanie podatkowe. W praktyce podatnik, płatnik lub inkasent często nie zgadzają się jednak z jej treścią. Wówczas niezbędne jest wykorzystanie (...) >>>
Czytaj więcejRozważając podatkowe konsekwencje zawarcia i wykonania kontraktu terminowego, należy wskazać na kilka przypadków szczególnych, które mogą mieć wpływ na końcową opłacalność takiej transakcji. >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy startujący w przetargach publicznych często nie zdają sobie sprawy, że jest to dla nich szansa nie tylko na zawarcie umowy, ale także ryzyko utraty pieniędzy. I to w sposób – trzeba (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum