Relacje z kontrahentami
Nawiązanie i utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami jest pożądane zarówno w sektorze MSP, gdzie stosunki między współpracującymi przedsiębiorstwami są bezpośrednie i opierają się na współpracy (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Nawiązanie i utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami jest pożądane zarówno w sektorze MSP, gdzie stosunki między współpracującymi przedsiębiorstwami są bezpośrednie i opierają się na współpracy (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy z sektora MSP, czyli przedstawiciele prawie 99 proc. wszystkich firm w Polsce, kiepsko oceniają sytuację gospodarczą Polski. Z najnowszego badania przeprowadzonego przez wrocławski Instytut Keralla (...) >>>
Czytaj więcejDlaczego franczyza cieszy się w Polsce takim powodzeniem? Monika Dąbrowska, prezes zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców, Franchising Manager w McDonald's Polska: Pierwszy powód jest taki, (...) >>>
Czytaj więcejFranczyza to sposób na własny biznes prowadzony według sprawdzonego konceptu. To rozwiązanie dla osób, które nie mają pomysłu na biznes lub chcą zminimalizować ryzyko niepowodzenia własnej działalności. >>>
Czytaj więcejW ciągu ostatnich kilku lat niepewność niemal na stałe zadomowiła się na światowych rynkach. Globalny kryzys finansowy, a ostatnio wydarzenia w Japonii i obawy co do ich wpływu na sytuację gospodarczą na świecie (...) >>>
Czytaj więcejCzęsty problem przedsiębiorców z sektora MSP to brak środków na rozwój firmy i utrzymanie jej płynności finansowej. Banki oferują wiele kredytów dla firm, ale nie zawsze przystają one (...) >>>
Czytaj więcejZ badań przeprowadzonych przez Krajową Izbę Gospodarczą wśród polskich przedsiębiorców w ostatnim kwartale 2010 r. wynika, że większość z nich oczekuje w tym roku wzrostu popytu, zarówno (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum