Marka jako podstawa sukcesu firmy
Jak wielu entuzjastów czy krytyków, tak wiele definicji „marki”. Według klasyka Philipa Kotlera „Marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak wielu entuzjastów czy krytyków, tak wiele definicji „marki”. Według klasyka Philipa Kotlera „Marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji (...) >>>
Czytaj więcejChiny postrzegane są często jako „rynek niemal bez dna” i atrakcyjna alternatywa wobec dużo wolniej rozwijających się gospodarek europejskich czy północnoamerykańskiej. Rzeczywistość różni (...) >>>
Czytaj więcejFirma może dysponować bogatymi zasobami materialnymi i niematerialnymi, zatrudniać świetnych specjalistów, którzy z zaangażowaniem będą wykonywać powierzone im zadania. Jeśli jednak zabraknie odpowiedniej (...) >>>
Czytaj więcejOd kilkunastu lat współpracuję z klientami z różnych sektorów i codziennie rozmawiam z właścicielami firm, którzy przyznają się do tego, że nie znają wystarczająco dobrze swojej konkurencji. >>>
Czytaj więcejNiezależnie od tego czy sprzedajemy produkty czy usługi, negocjujemy z naszymi klientami ceny zakupu. Obowiązują one na jednorazowe transakcje lub też są to umowy na dłuższy okres. W obu tych przypadkach uzgadniamy (...) >>>
Czytaj więcejMiernikiem efektywności działania firmy jest jej sytuacja finansowa. Dlatego najważniejsza dla jej rozwoju, obok strategii biznesowej jest strategia sprzedaży. Efektywnie wdrożona generuje dla firmy planowany przypływ (...) >>>
Czytaj więcejOd 1 lipca 2018 r. przedsiębiorca, który otrzymał fakturę za towar lub usługę, może podzielić płatność na dwie części. Kwota netto trafia na zwykły rachunek bankowy, pozostała część – na oddzielny rachunek (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum