Dlaczego spółka z siedzibą w garażu może więcej niż ogromna korporacja?
Odpowiedź na tytułowe pytanie jest prosta - dotyczy wielkości i skali działalności. Wbrew pozorom wcale nie jest tak, że ten największy może najwięcej. >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Odpowiedź na tytułowe pytanie jest prosta - dotyczy wielkości i skali działalności. Wbrew pozorom wcale nie jest tak, że ten największy może najwięcej. >>>
Czytaj więcejKup to. Tanio! Niestety "tanio" nie działa na niewłaściwe dobranego „potencjalnego klienta”. Tworząc lub sprzedając usługi, warto pamiętać o tym, że nie powstały one z myślą o każdym kliencie (...) >>>
Czytaj więcejW biznesie nic nie jest perfekcyjne. Nie można raz wykonać pewnych założeń i liczyć, że wszystko potoczy się zgodnie z planem. Pojawiają się sytuacje losowe, pomyłki w obliczeniach, zmiany prawa, a konkurencja zaskakuje (...) >>>
Czytaj więcejJak wielu entuzjastów czy krytyków, tak wiele definicji „marki”. Według klasyka Philipa Kotlera „Marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji (...) >>>
Czytaj więcejChiny postrzegane są często jako „rynek niemal bez dna” i atrakcyjna alternatywa wobec dużo wolniej rozwijających się gospodarek europejskich czy północnoamerykańskiej. Rzeczywistość różni (...) >>>
Czytaj więcejFirma może dysponować bogatymi zasobami materialnymi i niematerialnymi, zatrudniać świetnych specjalistów, którzy z zaangażowaniem będą wykonywać powierzone im zadania. Jeśli jednak zabraknie odpowiedniej (...) >>>
Czytaj więcejOd kilkunastu lat współpracuję z klientami z różnych sektorów i codziennie rozmawiam z właścicielami firm, którzy przyznają się do tego, że nie znają wystarczająco dobrze swojej konkurencji. >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum