Czy widać Cię w Sieci?
Specjaliści ds. pozycjonowania często spotykają się z pytaniami klientów o frazy brandowe. Czy klienci mogą z nich zrezygnować i czy rzeczywiście są one konieczne? Warto się nad tym zastanowić. >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Specjaliści ds. pozycjonowania często spotykają się z pytaniami klientów o frazy brandowe. Czy klienci mogą z nich zrezygnować i czy rzeczywiście są one konieczne? Warto się nad tym zastanowić. >>>
Czytaj więcejprof. Janusz Zaleski Prezes Zarządu Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA Wysokie koszty pracy i zatrudnienia w połączeniu z niedoborem wykwalifikowanych robotników i kadry technicznej, stanowią barierę (...) >>>
Czytaj więcejPoprawiają się nastroje wśród mikro- i małych firm zajmujących się eksportem - powodem są większe przychody i rosnąca rentowność. Jednak problemem nadal pozostaje ryzyko kursowe i duża konkurencja ze strony (...) >>>
Czytaj więcejKryzys na rynku pracy, redukcja etatów i duża konkurencja sprawiają, że znalezienie zatrudnienia to dla osób kończących edukację nie lada wyzwanie. Elementem CV, który jest najistotniejszy dla (...) >>>
Czytaj więcejKiedy Karol Ernest Wedel zakładał w 1845 roku w Warszawie spółkę mającą produkować słodycze, nie posiadał ani dyplomu ekonomisty, ani doświadczenia w finansach. Miał za to pomysł na nową jakość w produkcji (...) >>>
Czytaj więcejPromocji przyświeca jeden cel – jest nim zwiększenie sprzedaży produktów lub usług oferowanych przez firmy. Podobnie jest w marketingu na rynkach zagranicznych, lecz uwarunkowania są inne – (...) >>>
Czytaj więcejKiedy w 2008 roku polska gospodarka dostała rykoszetem od wpadających w depresję zachodnich rynków, pewna krakowska spółka nie tylko zdołała uporać się z niesprzyjającymi trendami, ale też podwoiła (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum