Relacje z kontrahentami
Nawiązanie i utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami jest pożądane zarówno w sektorze MSP, gdzie stosunki między współpracującymi przedsiębiorstwami są bezpośrednie i opierają się na współpracy (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Nawiązanie i utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami jest pożądane zarówno w sektorze MSP, gdzie stosunki między współpracującymi przedsiębiorstwami są bezpośrednie i opierają się na współpracy (...) >>>
Czytaj więcejFranczyza to sposób na własny biznes prowadzony według sprawdzonego konceptu. To rozwiązanie dla osób, które nie mają pomysłu na biznes lub chcą zminimalizować ryzyko niepowodzenia własnej działalności. >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy startujący w przetargach publicznych często nie zdają sobie sprawy, że jest to dla nich szansa nie tylko na zawarcie umowy, ale także ryzyko utraty pieniędzy. I to w sposób – trzeba (...) >>>
Czytaj więcejGdy spojrzeć na funkcjonowanie wielu polskich przedsiębiorstw, niewiele z tych, którzy posiadają strategię rynkową podchodzi do jej formułowania w sposób zintegrowany. Poszczególne działy – (...) >>>
Czytaj więcejW artykule przedstawimy autorski model „Fazy Rozwoju MSP”, opisujący dziewięć etapów rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Powstał on na bazie ponad dziesięciu lat doświadczeń pracy doradczej (...) >>>
Czytaj więcejFundusze Strukturalne Unii Europejskiej to jedno z najbardziej pożądanych przez polskich przedsiębiorców źródło finansowania inwestycji. Na przestrzeni ostatnich kilku lat pozwoliły dziesiątkom (...) >>>
Czytaj więcejZmienia się jednowymiarowe podejście do biżuterii, jej sprzedaży, pozycjonowania oraz cech nabywczych klientów. Dziś to dobrze prosperująca branża z kilkoma liderami i całkiem sporą grupą partyzantów (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum