Wskaźniki świadomości marki
Tożsamość rzeczywista to sposób, w jaki menedżerowie firmy widzą swoją markę, jej cechy, korzyści i wartości jakie reprezentuje. Tymczasem tożsamość pożądana to stan, który chcieliby oni osiągnąć. (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Tożsamość rzeczywista to sposób, w jaki menedżerowie firmy widzą swoją markę, jej cechy, korzyści i wartości jakie reprezentuje. Tymczasem tożsamość pożądana to stan, który chcieliby oni osiągnąć. (...) >>>
Czytaj więcejGłównym zadaniem Agencji jest ułatwienie – przede wszystkim franczyzobiorcom, ale także franczyzodawcom – dostępu do finansowania zewnętrznego. Chodzi tu głównie o kredyty bankowe, jak (...) >>>
Czytaj więcejRok 2005 charakteryzował się znacznym osłabieniem dynamiki wzrostu przychodów polskich przedsiębiorstw. Osłabieniu temu towarzyszył wyższy o 20 proc. wzrost kosztów przy jednoczesnym, zwiększającym (...) >>>
Czytaj więcejOSKS Renowator prowadzi bezpłatne szkolenia, doradztwo i konsultacje oraz organizuje wynagradzane staże, których celem jest nabycie przez pracowników MSP innowacyjnych kwalifikacji i doświadczeń zawodowych. (...) >>>
Czytaj więcejRyzyko prowadzenia działalności gospodarczej to nieodzowny element gry rynkowej. Ryzyko to muszą brać pod uwagę wszyscy jej uczestnicy: właściciele firmy, instytucje udzielające finansowania firmie, kooperanci oraz (...) >>>
Czytaj więcejNależy obalić mity pokutujące w opinii zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami, że systemy motywacyjne są kosztowne dla firmy, a jedynym skutecznym czynnikiem motywującym jest wynagrodzenie. Te błędy (...) >>>
Czytaj więcejWydaje się, że najczęstszym powodem ograniczania rozwoju firmy jest brak kapitału. Tymczasem wielu przedsiębiorców przekonuje się, że istotną przyczyną zastoju w biznesie może być brak innowacyjnych technologii (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum