Firma Przyjazna Klientowi
29 czerwca 2007 r. w Warszawie odbyła się Gala wręczenia Godeł Ogólnopolskiego Programu Certyfikującego “Firma Przyjazna Klientowi”. Godło to symbol i gwarancja tego, że laureat jest firmą przyjazną (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
29 czerwca 2007 r. w Warszawie odbyła się Gala wręczenia Godeł Ogólnopolskiego Programu Certyfikującego “Firma Przyjazna Klientowi”. Godło to symbol i gwarancja tego, że laureat jest firmą przyjazną (...) >>>
Czytaj więcejO wstąpieniu Polski do Unii Gospodarczo-Walutowej oraz kondycji polskiej przedsiębiorczości rozmawiamy z Danutą Hübner, Komisarz ds. Polityki Regionalnej w Unii Europejskiej. >>>
Czytaj więcejPomysł tego artykułu zrodził się w mojej głowie po tym, jak ostatnio byłem świadkiem wielu rozmów dotyczących leasingu samochodu i porównywania ofert różnych instytucji. Otóż z wielkim (...) >>>
Czytaj więcejSierpień nie okazał się najlepszym okresem dla polskiej waluty. Złoty stracił na wartości za sprawą poważnych zawirowań na światowych rynkach, które były pochodną kryzysu na rynku ryzykownych pożyczek hipotecznych (...) >>>
Czytaj więcejCzynniki, które wpływają na płynność przedsiębiorstwa można podzielić na dwie grupy – pierwsza to poziom zobowiązań, w szczególności terminy ich wymagalności, druga to wielkość zapasów, (...) >>>
Czytaj więcejAkredytywa dokumentowa to instrument znany i stosowany od czasów średniowiecza. Jej podstawowa funkcjonalność obejmuje zabezpieczenie stron transakcji handlu zagranicznego – importera i eksportera. >>>
Czytaj więcejSłowo leasing pochodzi od angielskiego czasownika to lease, co oznacza wynająć lub wydzierżawić. W praktyce leasing to najlepszy sposób na pozyskanie środka trwałego, bez poniesienia jednorazowo nakładów (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum