Marketing w czasach kryzysu
Niezależnie od tego, czy kryzys jest faktem i jego skutki odczuwa zdecydowana większość przedsiębiorstw, czy to jedynie medialna nagonka, warto zwrócić uwagę na wielość kwestii, które winny zostać (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Niezależnie od tego, czy kryzys jest faktem i jego skutki odczuwa zdecydowana większość przedsiębiorstw, czy to jedynie medialna nagonka, warto zwrócić uwagę na wielość kwestii, które winny zostać (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy wykorzystujący w swoich działaniach reklamowych odniesienia do aktywności na Facebooku powinni wiedzieć, że używanie oznaczeń związanych z tym serwisem musi być zgodne z licencją na korzystanie z (...) >>>
Czytaj więcejNie można zakazać używania takiego samego lub podobnego znaku towarowego na terytorium, na którym o ochronę nie wnioskowano. Uprawniony nie może skutecznie sprzeciwić się używaniu należącego do niego znaku (...) >>>
Czytaj więcejGłównymi powodami zmian pracy w Polsce są niesatysfakcjonujące wynagrodzenie, złe relacje z przełożonym, kultura organizacji zorientowana wyłącznie na presję wyniku, niedostateczne wsparcie pracownika, atmosfera (...) >>>
Czytaj więcejChoć zdecydowana większość małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce posiada dostęp do Internetu, to jednak spora ich część nie wykorzystuje jego potencjału. Brak aktywności w Sieci, podobnie zresztą jak bierność (...) >>>
Czytaj więcejNikt nie ma ochoty na to, aby być chodzącym nośnikiem reklamowym. Stąd coraz większa rezerwa do kalendarzy, pendrive-ów, długopisów czy kubków obrandowanych logotypami firm, które szukają (...) >>>
Czytaj więcejModel uległ zmianie, produkty pojawiają się i znikają, dziś miernikiem wartości jest więź z klientem (Bob Wayland) Kreując wizerunek firmy, przedsiębiorcy już nie przedstawiają siebie jako dostawcy produktów (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum