Zvoipowane biuro
Telefonia VoIP na całym świecie coraz wyraźniej wypiera tradycyjne rozwiązania z małych i średnich przedsiębiorstw. O tym, jak szybko się to dzieje, świadczą np. dane firmy badawczej In-Stat, wedle których (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Telefonia VoIP na całym świecie coraz wyraźniej wypiera tradycyjne rozwiązania z małych i średnich przedsiębiorstw. O tym, jak szybko się to dzieje, świadczą np. dane firmy badawczej In-Stat, wedle których (...) >>>
Czytaj więcejNadrzędnym celem każdej firmy jest generować zyski dla jej właścicieli. Im wyższe zyski tym właściciele są bardziej zadowoleni. Stąd też pojawia się uniwersalne pytanie: jak można je zwiększyć? Wiele przedsiębiorstw (...) >>>
Czytaj więcejW gorączkowym czasie budżetowania, jako menedżerowie planujący i odpowiedzialni za budżet, zastanawiamy się nad racjonalnym planem wydatków na szkolenia pracowników. Jakie kryteria powinniśmy wziąć (...) >>>
Czytaj więcejKiedy mamy już dokładnie określone, co chcemy reklamować i do kogo chcemy skierować przekaz, trzeba przygotować kreację, która będzie promować daną markę, produkt czy usługę. Obecnie wybór dostępnych (...) >>>
Czytaj więcejSaleswoman: Good morning sir, how may we be of service? Customer: I saw a couple of your ads on the Internet and they caught my attention. I am a freelancer and would be very much interested in, so to say, detaching (...) >>>
Czytaj więcejDynamiczny rozwój Internetu spowodował, że obecnie jest on jednym z kluczowych mediów na świecie. Również reklamodawcy, w tym i ci z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, zaczęli dostrzegać (...) >>>
Czytaj więcejReklama zewnętrzna istnieje od setek lat – wciąż się zmienia i dynamicznie rozwija, pozostaje zaskakująco świeża, pełna paradoksów i sprzeczności. Największym jej atutem jest przestrzeń, która (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum