PR-opaganda dla firmy
Przeczytać o własnej firmie w gazecie, zobaczyć się w telewizji, zostać medialnym ekspertem w swojej dziedzinie – to rzeczy niezwykle ważne, ale nie służą wcale zaspokojeniu własnego ego. W ten sposób (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Przeczytać o własnej firmie w gazecie, zobaczyć się w telewizji, zostać medialnym ekspertem w swojej dziedzinie – to rzeczy niezwykle ważne, ale nie służą wcale zaspokojeniu własnego ego. W ten sposób (...) >>>
Czytaj więcejPolska gospodarka rozwija się prężnie. W produkcji i usługach używane są coraz lepsze maszyny i nowoczesne oprogramowanie. Wszyscy skorzystaliśmy też na olbrzymim rozwoju telekomunikacji. Już prawie każdy Polak (...) >>>
Czytaj więcejUmiejętność stawiania właściwych pytań i sztuka odnajdywania odpowiedzi wspiera skuteczność każdego działania – również przedsięwzięcia polegającego na trafnym wyborze systemu informatycznego wspierającego (...) >>>
Czytaj więcejKiedy tradycyjna reklama nie przyciąga już klientów i jest za droga, a jej przekaz ginie w gąszczu ofert innych firm, należy poszukać nowego sposobu promocji przedsiębiorstwa. Pozytywny wizerunek (...) >>>
Czytaj więcejPrzechodziłem obok jednej z aptek w centrum Warszawy i zdecydowałem się do niej zajrzeć. Skuszono mnie banerem reklamowym umieszczonym na witrynie, informującym o najtańszych produktach w stolicy oraz o 15-proc. (...) >>>
Czytaj więcejReklama kontekstowa – to pojęcie robi w naszym kraju coraz większą furorę. Oznacza reklamę na serwisach internetowych należących do sieci kontekstowych. >>>
Czytaj więcej1,50 zł to cena gazety codziennej w Polsce. Kosztuje tyle, co paczka gum do żucia, dwie bułki lub kilka lizaków. Jednak zanim prasa stała się medium masowym, była dobrem dostępnym tylko dla nielicznych – (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum