Wyścig o małego i średniego klienta
Małe i średnie przedsiębiorstwa są motorem gospodarek. Ale nie tylko. Dzięki nim prężniej mogą rozwijać się także banki. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Małe i średnie przedsiębiorstwa są motorem gospodarek. Ale nie tylko. Dzięki nim prężniej mogą rozwijać się także banki. >>>
Czytaj więcejW ciągu ostatnich kilku lat szkolenia stały się w Polsce bardzo modnym trendem. Firmy myślące o rozwoju nie mogą pominąć w jego planowaniu podnoszenia kompetencji pracowników. Nie wszyscy jednak doceniają (...) >>>
Czytaj więcejOstatnio obserwowane ruchy polskich par walutowych przypomniały przedsiębiorcom o istnieniu ryzyka walutowego powiązanego z działalnością eksportowo-importową. Przez pierwsze półrocze br. konsolidacja widoczna (...) >>>
Czytaj więcejKażdy przedsiębiorca zawierając umowę handlową w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej powinien za przykładem instytucji finansowych zadbać (...) >>>
Czytaj więcejDo czasu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej w maju 2004 r. mogliśmy korzystać ze środków pochodzących z budżetu UE, stanowiących pomoc przedakcesyjną. Jednak dopiero stając się pełnoprawnym członkiem (...) >>>
Czytaj więcejAgencja Rubikom Strategy Consultants zakończyła realizację II edycji badań „Kondycja Marketingu” w przedsiębiorstwach sektora MSP. Tym razem dotarliśmy do 521 firm, z czego aż w 150 przedsiębiorstwach (...) >>>
Czytaj więcejPodatnik VAT dokonując sprzedaży towaru czy usługi musi liczyć się z sytuacjami, gdzie nabywca – pomimo wcześniejszego zobowiązania – nie uiszcza zapłaty za dostarczony mu towar czy wykonaną usługę. (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum