Klient nośnikiem reklamy
Nikt nie ma ochoty na to, aby być chodzącym nośnikiem reklamowym. Stąd coraz większa rezerwa do kalendarzy, pendrive-ów, długopisów czy kubków obrandowanych logotypami firm, które szukają (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Nikt nie ma ochoty na to, aby być chodzącym nośnikiem reklamowym. Stąd coraz większa rezerwa do kalendarzy, pendrive-ów, długopisów czy kubków obrandowanych logotypami firm, które szukają (...) >>>
Czytaj więcejTegoroczne lato – pomimo że upływa pod znakiem tlącego się kryzysu i szalejącego kursu franka – przyniosło nam kilka pozytywnie zaskakujących dla gospodarki wiadomości. Pod koniec lipca (...) >>>
Czytaj więcejSpółka cywilna stanowi najprostszą formę dążenia do osiągnięcia wspólnego celu gospodarczego przez kilka podmiotów (kilku wspólników). W odróżnieniu od spółek handlowych (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy, którzy poszukują zewnętrznych źródeł finansowania działalności i rozwoju swoich firm, dokonują wyboru nie tylko z punktu widzenia kryterium własności kapitału, ale także ze względu (...) >>>
Czytaj więcejKontrakty menadżerskie są umową cywilnoprawną zawieraną z menedżerem. Pozwalają m.in. zdjąć z barków właściciela przedsiębiorstwa konieczność zarządzania określonym działem czy projektem. W poprzedniej części (...) >>>
Czytaj więcejWśród zewnętrznych źródeł finansowania o charakterze dłużnym wciąż najbardziej popularny i najczęściej wykorzystywany przez przedsiębiorców jest kredyt bankowy. Rozwój takich inicjatyw (...) >>>
Czytaj więcejBardzo często spotykanym w praktyce obrotu gospodarczego (i niestety nie w pełni uregulowanym prawnie) zjawiskiem jest tzw. refakturowanie. Mianem refakturowania określa się czynność przeniesienia ciężaru ekonomicznego (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum