Marketing prawny
Prawnicy z dużą rezerwą podchodzą do marketingu i autopromocji. Ich głównym źródłem pozyskiwania klientów nadal są rekomendacje. Ta skuteczność zdumiewa, ale i poddaje pod zastanowienie – (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Prawnicy z dużą rezerwą podchodzą do marketingu i autopromocji. Ich głównym źródłem pozyskiwania klientów nadal są rekomendacje. Ta skuteczność zdumiewa, ale i poddaje pod zastanowienie – (...) >>>
Czytaj więcejSpołeczny dowód słuszności, czyli sposób na to, jak z pomocą opinii innych zadowolonych odbiorców pozyskać klientów, którzy wahają się przed wyborem naszej oferty. Wykorzystaj (...) >>>
Czytaj więcejJak wskazuje GUS – w Polsce mamy ponad 2 mln firm rodzinnych. Generują około 8 mln miejsc pracy, a około 60 proc. z nich wysyła swoje produkty za granicę. Na rynku postrzegane mogą być przez pryzmat tradycji, (...) >>>
Czytaj więcejCzęsto skupiamy się na tym, co zrobić, aby przyciągnąć uwagę klienta. W pierwszej kolejności należy przeprowadzić audyt treści marketingowych, kanałów i sposobu komunikacji do potencjalnych odbiorców, aby (...) >>>
Czytaj więcejJeśli masz swój sklep, to strategia omnichannel, czyli sprzedaży za pomocą kilku kanałów równocześnie, jest tą, którą powinieneś podążać. Pandemia zmieniła wszystko i nie ma już powrotu (...) >>>
Czytaj więcejPolska jest jednym z 10 europejskich państw z największą liczbą inwestycji zagranicznych zgodnie z wynikami corocznego badania EY “Atrakcyjność inwestycyjna Europy 2020” zajmuje 7 miejsce tuż przed takimi (...) >>>
Czytaj więcejNajnowsze rozwiązania technologiczne są w stanie w znacznym stopniu odciążyć pracowników oraz wspomóc codzienne działania wielu tysięcy polskich firm. W tym kontekście mowa o niemal każdej branży, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum