Nagroda za wierność
Niezmiennie koszty pozyskiwania nowych klientów są wyższe od tych, które generowane są przez działania prowadzone w celu zatrzymania obecnych. Jak zatem poprowadzić działania w firmie, aby zbudować (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Niezmiennie koszty pozyskiwania nowych klientów są wyższe od tych, które generowane są przez działania prowadzone w celu zatrzymania obecnych. Jak zatem poprowadzić działania w firmie, aby zbudować (...) >>>
Czytaj więcejNiejednokrotnie można spotkać się ze zdaniem pracodawcy, że jego największym aktywem w przedsiębiorstwie są jego pracownicy. Tak jest w istocie, gdyż żadna firma – poza jednoosobową działalnością gospodarczą (...) >>>
Czytaj więcejŻyjemy w świecie marek. Właściwie wszystko staje się marką – politycy, gwiazdy muzyki, kraje, regiony, miasta, szkoły, pracownicy (coraz częściej mowa przecież o personal brandingu, czyli budowaniu marki (...) >>>
Czytaj więcejPozycjonowanie czy AdWords? Wyniki organiczne czy linki sponsorowane? SEO czy PPC? Ten różnie określany problem dotyczy wielu osób podejmujących decyzję o promocji swojej strony w wyszukiwarce. (...) >>>
Czytaj więcejPodstawą funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa są tworzone i stale rozbudowywane relacje z otoczeniem – zarówno bliższym, biorącym udział w codziennym prowadzeniu biznesu, jak również tym (...) >>>
Czytaj więcejInternet to technologia, która bardzo szybko zdobywa popularność. Choć jej możliwości nie są jeszcze w pełni wykorzystywane przez firmy z sektora MSP, to narzędzia oferowane za jej pomocą powoli stają (...) >>>
Czytaj więcejWspółpraca z artystami to droga inwestycja, nieodpowiednia dla MSP. Czy faktycznie? Okazuje się, że te dwa pozornie odległe od siebie sektory mogą współistnieć ze sobą, a także dopełniać się wzajemnie. (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum