I Ty możesz zostać mecenasem!
Kiedy tradycyjna reklama nie przyciąga już klientów i jest za droga, a jej przekaz ginie w gąszczu ofert innych firm, należy poszukać nowego sposobu promocji przedsiębiorstwa. Pozytywny wizerunek (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Kiedy tradycyjna reklama nie przyciąga już klientów i jest za droga, a jej przekaz ginie w gąszczu ofert innych firm, należy poszukać nowego sposobu promocji przedsiębiorstwa. Pozytywny wizerunek (...) >>>
Czytaj więcejKoniec 2007 r. okazał się bardzo nerwowym czasem dla większości polskich przedsiębiorstw. Podsumowania, raporty, a w końcu bilans roczny – warto zadbać o to, aby w 2008 r. było się czym pochwalić, szczególnie (...) >>>
Czytaj więcejCzy wychodząc ze sklepu po dokonaniu drogiego zakupu często zastanawiacie się, co skłoniło Was do wydania tak pokaźnej kwoty? Za co tak naprawdę zapłaciliście? >>>
Czytaj więcejProgram Promocji Rozwoju Przedsiębiorczości (PPRP) to przedsięwzięcie kształtujące wizerunek Mazowsza jako regionu o wyjątkowym potencjale, aspirującego do rangi atrakcyjnego partnera >>>
Czytaj więcejTo proste – czarny. Albo raczej biały – tylko koniecznie diesel. Ewentualnie hybrydowy Prius, tylko że nie mają kombi. To niech już będzie niebieski, ale koniecznie kombi. Tylko żeby nie był japoński. >>>
Czytaj więcejPotencjał francuskiej gospodarki – jednej z najsilniejszych w Europie – nadal pozostaje niewykorzystany przez polskich przedsiębiorców. Obawiają się oni biurokracji oraz wszechmocnych organów (...) >>>
Czytaj więcejW sytuacji przewagi podaży nad popytem, gdy konsument ma do wyboru wiele marek danej kategorii, przed menedżerami staje poważny problem – jak zostać zauważonym w tłumie konkurentów? Receptą jest wyraźny (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum