Siła marki
Czy wychodząc ze sklepu po dokonaniu drogiego zakupu często zastanawiacie się, co skłoniło Was do wydania tak pokaźnej kwoty? Za co tak naprawdę zapłaciliście? >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Czy wychodząc ze sklepu po dokonaniu drogiego zakupu często zastanawiacie się, co skłoniło Was do wydania tak pokaźnej kwoty? Za co tak naprawdę zapłaciliście? >>>
Czytaj więcejProgram Promocji Rozwoju Przedsiębiorczości (PPRP) to przedsięwzięcie kształtujące wizerunek Mazowsza jako regionu o wyjątkowym potencjale, aspirującego do rangi atrakcyjnego partnera >>>
Czytaj więcejTo proste – czarny. Albo raczej biały – tylko koniecznie diesel. Ewentualnie hybrydowy Prius, tylko że nie mają kombi. To niech już będzie niebieski, ale koniecznie kombi. Tylko żeby nie był japoński. >>>
Czytaj więcejPotencjał francuskiej gospodarki – jednej z najsilniejszych w Europie – nadal pozostaje niewykorzystany przez polskich przedsiębiorców. Obawiają się oni biurokracji oraz wszechmocnych organów (...) >>>
Czytaj więcejW sytuacji przewagi podaży nad popytem, gdy konsument ma do wyboru wiele marek danej kategorii, przed menedżerami staje poważny problem – jak zostać zauważonym w tłumie konkurentów? Receptą jest wyraźny (...) >>>
Czytaj więcejTożsamość rzeczywista to sposób, w jaki menedżerowie firmy widzą swoją markę, jej cechy, korzyści i wartości jakie reprezentuje. Tymczasem tożsamość pożądana to stan, który chcieliby oni osiągnąć. (...) >>>
Czytaj więcejWyprzedaż złotego, jak i wielu innych walut z naszego regionu spowodowana była przez silny odpływ kapitału z rynków wschodzących i wzrost wartości dolara. Odpływ ten wywołany był przez rosnące stopy procentowe (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum