Wskaźniki świadomości marki
Tożsamość rzeczywista to sposób, w jaki menedżerowie firmy widzą swoją markę, jej cechy, korzyści i wartości jakie reprezentuje. Tymczasem tożsamość pożądana to stan, który chcieliby oni osiągnąć. (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Tożsamość rzeczywista to sposób, w jaki menedżerowie firmy widzą swoją markę, jej cechy, korzyści i wartości jakie reprezentuje. Tymczasem tożsamość pożądana to stan, który chcieliby oni osiągnąć. (...) >>>
Czytaj więcejWyprzedaż złotego, jak i wielu innych walut z naszego regionu spowodowana była przez silny odpływ kapitału z rynków wschodzących i wzrost wartości dolara. Odpływ ten wywołany był przez rosnące stopy procentowe (...) >>>
Czytaj więcejO sukcesie w branży przeprowadzkowej nie decyduje wyłącznie siła i sprawność fizyczna pracowników. Na plan pierwszy wysunęła się logistyka. Wartość rynku przeprowadzek w Polsce w latach 2005-2014 może osiągnąć (...) >>>
Czytaj więcejJuż 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym (...) >>>
Czytaj więcejJednym z ważnych elementów wsparcia szeroko rozumianego sektora gospodarki turystyki przyjazdowej jest organizacja targów branżowych, które na międzynarodową skalę promują Polskę zarówno (...) >>>
Czytaj więcejCzy chcesz zwiększyć swoje zyski w sprzedaży online? Jeśli tak, to IV Konferencja Olimp Marketplace jest wydarzeniem, którego nie możesz przegapić. Organizowana wspólnie przez agencję Olimp Marketplace (...) >>>
Czytaj więcejZapraszamy serdecznie na wydarzenie Prosto o marketingu i sprzedaży do Warszawskiego klubu Hard Rock Cafe. Wydarzenie wyjątkowe w swojej formie, złożone będzie z dwóch oficjalnych części: panelu dyskusyjnego (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum