Przewaga B+R czy chińskiej ceny?
Jak sprzedać swój produkt czy usługę w czasach spowolnienia gospodarczego? Jak przy kurczących się zamówieniach zdobyć nowe rynki? Te pytania nurtują wielu właścicieli firm i szefów sprzedaży. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak sprzedać swój produkt czy usługę w czasach spowolnienia gospodarczego? Jak przy kurczących się zamówieniach zdobyć nowe rynki? Te pytania nurtują wielu właścicieli firm i szefów sprzedaży. >>>
Czytaj więcejPierwszym impulsem w dobie kryzysu jest minimalizowanie wydatków na reklamę. Firmy przestają wyczekiwać i lekką ręką zmniejszają budżet reklamowy. Tymczasem mądrze wydane pieniądze na reklamę mogą przynieść (...) >>>
Czytaj więcejParafrazując bodajże najstarszą opowieść o talentach, pozwolę sobie ją sprowadzić do znanej chyba każdemu puenty, że talent można albo „zakopać” albo „rozwijać”. >>>
Czytaj więcejSukces to ciągły rozwój. W przypadku małego czy średniego przedsiębiorstwa jest on o tyle ważniejszy, że niejednokrotnie determinuje istnienie firmy na rynku. Tym bardziej powinno się zadbać o wdrażanie systemów (...) >>>
Czytaj więcejIdentyfikacja wizualna firmy to całość symboliki stosowanej przez firmę w celu odróżnienia się od konkurencji. Na identyfikację wizualną składają się wszystkie elementy, które reprezentują firmę na (...) >>>
Czytaj więcejPotrzeby biznesowe firm rosną z dnia na dzień. Obecnie na rynku IT rolą rozwiązań technologicznych jest efektywne wspomaganie dynamicznego rozwoju przedsiębiorstw. Takie właśnie zadanie mają systemy klasy ERP (ang. (...) >>>
Czytaj więcejZrobiliśmy pierwszy krok. Oceniliśmy kondycję finansową naszego przedsiębiorstwa. Wszystko zmierza w dobrym kierunku – płynność na bezpiecznym poziomie, zadłużenie w normie, zadowalająca rentowność. Pozostaje (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum