Contact center przyszłości
Jeszcze niedawno powszechnie wróżono śmierć call center. Okazuje się jednak, że rynek przechodzi ogromną transformację, która przekształca go w kierunku wielokanałowej komunikacji z Klientami. Jak (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jeszcze niedawno powszechnie wróżono śmierć call center. Okazuje się jednak, że rynek przechodzi ogromną transformację, która przekształca go w kierunku wielokanałowej komunikacji z Klientami. Jak (...) >>>
Czytaj więcejCo pracodawca mówi do agencji zajmującej się Employer Brandingiem? No dobrze mamy poważny problem z ludźmi, więc uruchomcie te swoje „sosziale” i koniecznie nakręćcie film o nas, jak wielką i (...) >>>
Czytaj więcejPrzybliżę w tym artykule kilka trudnych zagadnień, o których powinni wiedzieć pracodawcy decydując się na operatora PPK oraz, gdy pracownicy zapytają o kwestie związane z wypłatą oszczędności po ich śmierci, (...) >>>
Czytaj więcejMam koszulkę z napisem „Jeśli brydż to tylko gra w karty, to Wielki Kanion to tylko dziura w ziemi”. I to prawda. W brydża gra się za pomocą kart, jednak oprócz czerpania przyjemności z trenowania (...) >>>
Czytaj więcejZdecydowana większość prezesów, menedżerów, a także szeregowych pracowników dba o to, by w swoich działaniach przestrzegać prawa, a przynajmniej nie naruszać go w sposób ewidentny. Tyle, (...) >>>
Czytaj więcejKażdy chce być skuteczny i efektywny. Zwłaszcza prowadząc własny biznes ważne jest, aby osiągnąć równowagę między życiem prywatnym i zawodowym. Wbrew pozorom nie jest to wcale takie łatwe. Często naszym nawykiem (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorców z branży transportowej czeka ciężki okres. Stracili jedną z najważniejszych przewag, którą mieli nad konkurencją z zagranicy – tanie zasoby siły roboczej. Wpłynęło to również (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum