PR-opaganda dla firmy
Przeczytać o własnej firmie w gazecie, zobaczyć się w telewizji, zostać medialnym ekspertem w swojej dziedzinie – to rzeczy niezwykle ważne, ale nie służą wcale zaspokojeniu własnego ego. W ten sposób (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Przeczytać o własnej firmie w gazecie, zobaczyć się w telewizji, zostać medialnym ekspertem w swojej dziedzinie – to rzeczy niezwykle ważne, ale nie służą wcale zaspokojeniu własnego ego. W ten sposób (...) >>>
Czytaj więcejPrzystępując do aranżacji wnętrza biurowego trzeba pamiętać, że koncepcja musi być przemyślana i spójna. Poprzez użyte materiały, formy i kolory wygląd biura może nawiązywać do specyfiki działalności firmy. (...) >>>
Czytaj więcejWspółcześnie wraz z rozwojem systemów teleinformatycznych wzrosły możliwości zabezpieczania i kontrolowania danych przechowywanych przez firmę. Niestety przedsiębiorstwa nie stosują nawet najprostszych (...) >>>
Czytaj więcejPolskie prawo podatkowe należy do jednych z najbardziej nieczytelnych i biurokratycznych w krajach UE – choć przyznać trzeba, że podobne przypadki zdarzają się prawie we wszystkich systemach prawnych. Polskie (...) >>>
Czytaj więcejByt prawny spółki partnerskiej wywodzi się z USA. Do początku lat 60. XX wieku amerykańscy prawnicy mogli wykonywać zawód jedynie w ramach tradycyjnie zorganizowanych kancelarii bądź w ramach spółek (...) >>>
Czytaj więcejNa polskim rynku wciąż brakuje usług dopasowanych do potrzeb MSP. Jako jedne z pierwszych swoją szansę zauważyły firmy ubezpieczeniowe. >>>
Czytaj więcejNawiązując do podziału form finansowania jednostek sektora MSP, zaproponowanego w poprzednim artykule, w pierwszej kolejności przedmiotem szczegółowej analizy będą koszty pozyskania kapitałów (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum