Media bez wyboru
Zwracamy się w sprawie zapowiadanego nowego, dodatkowego obciążenia mediów działających na polskim rynku, myląco nazywanego „składką", wprowadzaną pod pretekstem Covid-19. Jest to po prostu haracz, (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Zwracamy się w sprawie zapowiadanego nowego, dodatkowego obciążenia mediów działających na polskim rynku, myląco nazywanego „składką", wprowadzaną pod pretekstem Covid-19. Jest to po prostu haracz, (...) >>>
Czytaj więcejWybór klienta to coś, z czym zmagają się wszystkie firmy. Wbrew pozorom, nie należy klientowi dać pełnej wolności wyboru, bo istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie będzie potrafił zdecydować. Wybór (...) >>>
Czytaj więcejPandemia sprawiła, że najważniejszymi benefitami pracowniczymi stały się dodatkowa ochrona zdrowia i życia, czyli przede wszystkim ubezpieczenia grupowe. Trzeba jednak zauważyć, że polisy grupowe oprócz pomocy (...) >>>
Czytaj więcejStyczeń 2021 roku to nie tylko kolejna odsłona zmagań z koronawirusem. Dla krajowych start-upów najbliższe miesiące będą również szansą na zmianę sposobu rozliczenia podatkowego. Czy tzw. estoński (...) >>>
Czytaj więcejDecyzja dotycząca wdrożenia automatyzacji stanowi kamień milowy w procesie rozwoju firmy. Automatyzacja procesów biznesowych jest doskonałym motorem napędowym do zwiększenia konkurencyjności firmy na rynku, (...) >>>
Czytaj więcejTop Employers Institute od 30 lat bada pracodawców na całym świecie pod kątem prowadzonej przez nich polityki personalnej. Tytuł Top Employer otrzymują tylko firmy, które pozytywnie przejdą szczegółowe (...) >>>
Czytaj więcejOpodatkowanie spółek komandytowych podatkiem dochodowym od osób prawnych nadal jest mało czytelne i zrozumiałe dla wspólników tej spółki. To powoduje, że wielu przedsiębiorców (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum