W jaki sposób AI zmienia marketing?
Odkąd AI (sztuczna inteligencja) nabrała rozpędu w swoim rozwoju, w znaczący sposób zmieniła marketing. Zmiany dotyczą między innymi możliwości tworzenia grafik, filmów, tekstów do postów (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Odkąd AI (sztuczna inteligencja) nabrała rozpędu w swoim rozwoju, w znaczący sposób zmieniła marketing. Zmiany dotyczą między innymi możliwości tworzenia grafik, filmów, tekstów do postów (...) >>>
Czytaj więcejDzisiaj każdy przedsiębiorca z sektora MŚP powinien zadbać o obecność i aktywność swojej firmy w Internecie. Bez tego trudno już jest prowadzić jakąkolwiek działalność. Aby skutecznie promować firmową ofertę w sieci, (...) >>>
Czytaj więcejOd lat marketerzy wykorzystywali pliki cookie do śledzenia odwiedzających stronę i zbierania informacji, które pomagały im nakierować reklamy do odpowiednich odbiorców. Jednak sposób wykorzystania (...) >>>
Czytaj więcej1 stycznia 2023 roku weszły w życie znowelizowane przepisy o prawach konsumentów stanowiące implementację tzw. dyrektywy Omnibus. W jej skład wchodzą unijne dyrektywy w sprawie jednolitych wymogów (...) >>>
Czytaj więcejSprzedaż Door-to-Door (D2D) to jedna z najstarszych form sprzedaży bezpośredniej, która pozwala dziś przedsiębiorcom i marketerom na dotarcie do klientów bezpośrednio w ich domach lub miejscach (...) >>>
Czytaj więcejKażdy przedsiębiorca chce, aby jego firma zdobywała klientów i odnosiła sukcesy. Nie zawsze jednak jest to takie proste. Pojawia się więc pytanie, co zrobić, aby rozwinąć swój biznes i zwiększyć sprzedaż (...) >>>
Czytaj więcejWraz z początkiem roku weszły w życie nowe przepisy implementujące dyrektywę Omnibus. W sieci pojawiły się już pierwsze informacje o promocjach, w których cena promocyjna była wyższa niż tzw. omnibusowa i (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum