Skuteczny sprzedawca: follow up
Gdyby móc określić sprzedawcę, z którym chce współpracować każdy szef sprzedaż oraz każdy właściciel firmy, za pomocą zaledwie jednego słowa, to byłaby to: skuteczność. Realizacja wyników (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Gdyby móc określić sprzedawcę, z którym chce współpracować każdy szef sprzedaż oraz każdy właściciel firmy, za pomocą zaledwie jednego słowa, to byłaby to: skuteczność. Realizacja wyników (...) >>>
Czytaj więcejOd początków swojej przygody w sprzedaży zacząłem dostrzegać jak ogromny potencjał marketingowy, istnieje w odpowiednim wyeksponowaniu produktów w przestrzeni sklepowej. Materiały multimedialne, odpowiednia (...) >>>
Czytaj więcejKonsekwentnie prezentowane marki od 3 do 5 razy częściej cieszą się doskonałą widocznością niż te, których komunikacja jest niespójna. Do niedawna relacja między marką a klientem była znacznie (...) >>>
Czytaj więcejCyfrowa transformacja biznesu, w tym szczególnie firm MŚP stanowiących zwykle główną siłę europejskich gospodarek, jest priorytetem unijnego portfela inwestycji. W puli Programu „Cyfrowa Europa”, (...) >>>
Czytaj więcejDbałość o ład informacyjny w przedsiębiorstwie to m.in. troska o to, by napływająca dokumentacja została w odpowiedni sposób dołączona do archiwum. Kiedy można mówić o skutecznej archiwizacji akt i (...) >>>
Czytaj więcejCzęść firm w ciągu ostatnich dwóch lat doświadczyło większej liczby zmian niż w poprzednich dwóch dekadach. Konieczność transformacji cyfrowej sprawia, że przed nimi kolejne wyzwania. Proces cyfryzacji rodzi (...) >>>
Czytaj więcejSkutki ogólnoświatowego kryzysu gospodarczego odczuwa każdy z nas. Klienci coraz częściej przed wydatkiem oglądają z dwóch stron każdą złotówkę. Podobnie wygląda to w przypadku przedsiębiorców. (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum