Dlaczego spółka z siedzibą w garażu może więcej niż ogromna korporacja?
Odpowiedź na tytułowe pytanie jest prosta - dotyczy wielkości i skali działalności. Wbrew pozorom wcale nie jest tak, że ten największy może najwięcej. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Odpowiedź na tytułowe pytanie jest prosta - dotyczy wielkości i skali działalności. Wbrew pozorom wcale nie jest tak, że ten największy może najwięcej. >>>
Czytaj więcejJednym z najczęstszych błędów, z którym się spotykam podczas prowadzonych projektów doradczych i popełnianych przez przedsiębiorców, jest zamienne stosowanie pojęć marża i narzut. Jednak (...) >>>
Czytaj więcejKup to. Tanio! Niestety "tanio" nie działa na niewłaściwe dobranego „potencjalnego klienta”. Tworząc lub sprzedając usługi, warto pamiętać o tym, że nie powstały one z myślą o każdym kliencie (...) >>>
Czytaj więcejKluczem do długoterminowego sukcesu firmy w sprzedaży jest ciągłe napełnianie lejka sprzedaży przez handlowców nowymi wartościowymi klientami. W pierwszym artykule z serii „Chcesz więcej sprzedawać?” (...) >>>
Czytaj więcejTermin płatności, może istotnie rzutować na płynność finansową przedsiębiorstwa, zwłaszcza jeśli kontrahent nie reguluje należności na czas. W niniejszym artykule chciałabym podzielić się z Państwem kilkoma wskazówkami (...) >>>
Czytaj więcejWykonywanie telefonów do potencjalnych klientów to jedna z najbardziej stresujących czynności dla handlowców. Czy wiesz, dlaczego tak panicznie boją się tzw. zimnych telefonów? Dlaczego (...) >>>
Czytaj więcejŚwięta Bożego Narodzenia to doskonały pretekst, aby obdarować parterów biznesowych i kontrahentów upominkami, które będą podziękowaniem za współpracę i umilą czas oczekiwania na Gwiazdkę. W grudniu przecież wszyscy (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum