Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
słowo kluczowe: call center


Zvoipowane biuro

Telefonia VoIP na całym świecie coraz wyraźniej wypiera tradycyjne rozwiązania z małych i średnich przedsiębiorstw. O tym, jak szybko się to dzieje, świadczą np. dane firmy badawczej In-Stat, wedle których (...) >>>

Czytaj więcej

Telepraca

Anna Świebocka – Nerkowska Dyrektor Zespołu Rozwoju Zasobów Ludzkich Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Coraz więcej polskich przedsiębiorców zna pojęcie telepracy i deklaruje (...) >>>

Czytaj więcej

Odlotowy biznes

W drugiej częściej materiału o pomyśle na własne biuro podróży, przybliżę kwestie techniczne rozpoczęcia współpracy z touroperatorami oraz m.in. tworzenia własnego systemu Back Office i jego roli w (...) >>>

Czytaj więcej

Halo, słucham, proszę śmiało...

Wiemy już jakie korzyści daje nam stosowanie marketingu bezpośredniego i jak przygotować się do stworzenia własnego call center. Teraz przyszedł czas na własny mailing i dział telemarketingu. Omówię też najczęściej (...) >>>

Czytaj więcej
Znalezionych tematów: 43

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum