Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
słowo kluczowe: contact center


Spam telefoniczny, czyli niechciane telefony

Natrętni telemarketerzy call center potrafią niekiedy skutecznie uprzykrzyć codzienność. Gdy z nimi rozmawiamy zastanawiamy się, skąd mają nasz numer. Niestety wiele osób bagatelizuje ten problem nie zdając (...) >>>

Czytaj więcej

Call or not to call

Firmy zwykle organizują komunikację z klientami wokół rodzaju nośnika. Nośniki w czasie rzeczywistym – takie jak głos – są wykorzystywane w contact center, tymczasem nośniki asynchroniczne, takie (...) >>>

Czytaj więcej

Ludzki głos IVR

Contact centers mają od dawna złą opinię. Spotykają się z miażdżącą krytyką ze strony sfrustrowanych klientów na całym świecie – a więc to, co stanowi istotę contact center jest z pewnością warte dyskusji. >>>

Czytaj więcej
Znalezionych tematów: 19

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum