O specyfice zapytań i ofert szkoleniowych
Branża szkoleniowa rozwija się bardzo dynamicznie, a firmy szkoleniowe prześcigają się w oferowaniu świadczeń dodatkowych. Po prostu chcą wyróżnić się na tle konkurencji. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Branża szkoleniowa rozwija się bardzo dynamicznie, a firmy szkoleniowe prześcigają się w oferowaniu świadczeń dodatkowych. Po prostu chcą wyróżnić się na tle konkurencji. >>>
Czytaj więcejKryzys gospodarczy dla jednych jest zagrożeniem, dla innych szansą. Co zrobić, aby przejść go w jak najlepszej kondycji? Jak w trudnych warunkach rynkowych zachować wszystkie elementy przewagi konkurencyjnej? Czy (...) >>>
Czytaj więcejJak wybrać rodzaj działalności, która przyniesie nam oczekiwane zyski? Jak nie stracić zainwestowanych pieniędzy? Odpowiedzi na te pytania próbuje przybliżyć wskaźnik Atrakcyjności Inwestycyjnej, szeregujący (...) >>>
Czytaj więcejOstatnio rozmawiałam z początkującym przedsiębiorcą, stawiającym pierwsze kroki na rynku usług konsultingowych. Początkująca bizneswoman – młoda, doskonale wykształcona osoba i znająca języki obce – (...) >>>
Czytaj więcejJak sprzedać swój produkt czy usługę w czasach spowolnienia gospodarczego? Jak przy kurczących się zamówieniach zdobyć nowe rynki? Te pytania nurtują wielu właścicieli firm i szefów sprzedaży. >>>
Czytaj więcejPierwszym impulsem w dobie kryzysu jest minimalizowanie wydatków na reklamę. Firmy przestają wyczekiwać i lekką ręką zmniejszają budżet reklamowy. Tymczasem mądrze wydane pieniądze na reklamę mogą przynieść (...) >>>
Czytaj więcejKwiecień okazał się dość dobrym okresem dla polskich aktywów. Zyskał zarówno złoty, jak i akcje notowane na warszawskim parkiecie. Jednak w większym stopniu było to wynikiem poprawy nastrojów (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum