Marka jako podstawa sukcesu firmy
Jak wielu entuzjastów czy krytyków, tak wiele definicji „marki”. Według klasyka Philipa Kotlera „Marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Jak wielu entuzjastów czy krytyków, tak wiele definicji „marki”. Według klasyka Philipa Kotlera „Marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji (...) >>>
Czytaj więcejTo, co jednym dodaje energii i zwiększa ich zaangażowanie, innych może zniechęcić do aktywności. Dzieje się tak dlatego, że każdy z nas posiada indywidualne motywacyjne DNA. Określa ono, co zachęca nas do działania (...) >>>
Czytaj więcejRewolucja przemysłowa, Industry 4.0, to zwroty dziś dość popularne, zwłaszcza w świecie biznesu, który uzależniony jest od wzrostu produktywności. Nie ma też wątpliwości, że rewolucje przemysłowe szły w parze (...) >>>
Czytaj więcejJaka idea przyświęca firmie X Open Hub? Jako firma technologiczna, innowacyjność, jakość i niezawodność to trzy główne zasady stojące za wszystkim, co robimy. >>>
Czytaj więcejNa rynek pracy wkracza nowa generacja Z. To ludzie urodzeni po 2000 r., stanowczo różniący się od dotychczas dominującego pokolenia Y, nie tylko pod względem aspiracji, ale i wyznawanych wartości. Pracodawca, (...) >>>
Czytaj więcejMałe i średnie firmy to fundament gospodarki. Członkowie zarządu i dyrektorzy swoich pionów podejmują dziesiątki decyzji. Niektóre z nich są rutynowe, lecz niektóre mają jednostkowo olbrzymi (...) >>>
Czytaj więcejW trakcie mojej współpracy z firmami spotykałem się z różnego rodzaju problemami pojawiającymi się podczas prowadzenia biznesu na różnych etapach jego rozwoju. Z chęci pomocy oraz wsparcia prowadziłem (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum