Polski konsument odpowiedzialny na niby
Według przeprowadzonych niedawno badań, 68 proc. Polaków uważa się za odpowiedzialnych konsumentów - mają o tym głównie świadczyć przemyślane zakupy i nabywanie tylko potrzebnych produktów. >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Według przeprowadzonych niedawno badań, 68 proc. Polaków uważa się za odpowiedzialnych konsumentów - mają o tym głównie świadczyć przemyślane zakupy i nabywanie tylko potrzebnych produktów. >>>
Czytaj więcejAtmosfera w pracy jest równie ważna jak wynagrodzenie, a 73 proc. profesjonalistów przystąpi do rekrutacji tylko jeśli odpowiada im wizerunek potencjalnego pracodawcy. >>>
Czytaj więcejPrawo w Polsce zaczyna wreszcie dostrzegać sygnalistów, a więc osoby, które reagują, gdy w firmach, w których pracują, zdarzają się rzeczy, które nie powinny mieć miejsca. >>>
Czytaj więcejOdsetek odpadów przeznaczanych do recyklingu, który wynosi obecnie w UE 44 proc., powinien osiągnąć 70 proc. do roku 2030. Składowanie odpadów, które ma bardzo zły wpływ na środowisko (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorstwa potrafią włożyć wiele wysiłku w budowanie swojego wizerunku. Jeśli za deklaracjami, że firma działa etycznie, faktycznie idą działania mające na celu eliminowanie nieprawidłowości, wizerunek ten (...) >>>
Czytaj więcejPodjąć decyzję o inwestycji w firmie to jedno, a przeprowadzić ją sprawnie i efektywnie - to już zupełnie inna, znacznie bardziej skomplikowana sprawa. Już we wstępnym etapie rodzenia się koncepcji przyszłej inwestycji (...) >>>
Czytaj więcejUstawa zakłada wejście w życie rygorystycznych limitów - całkowite koszty udzielenia świadczenia pieniężnego nie mogą przekroczyć równowartości odsetek maksymalnych i maksymalnych odsetek za opóźnienie, (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum