Reklama jeszcze bardziej osobista
Już 83 proc. polskich internautów korzysta z sieci podczas oglądania TV, a trzech na pięciu szuka wówczas informacji o produktach czy usługach. Takie postępowanie nazywane jest multiscreeningiem. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Już 83 proc. polskich internautów korzysta z sieci podczas oglądania TV, a trzech na pięciu szuka wówczas informacji o produktach czy usługach. Takie postępowanie nazywane jest multiscreeningiem. >>>
Czytaj więcejZ RPP i amerykańskiej rezerwy federalnej płyną coraz wyraźniejsze sygnały, że wkrótce należy spodziewać się ważnych decyzji ws. stóp procentowych. Z tego punktu widzenia istotne może być potwierdzenie wcześniejszych (...) >>>
Czytaj więcejKlienci dysponując komputerami, urządzeniami mobilnymi i możliwością pójścia osobiście do sklepu, stają się coraz mniej przewidywalni dla marketerów. Jak sterować wydatkami na reklamę kierowaną do (...) >>>
Czytaj więcejZamawianie jedzenia przez internet dawno przestało być przejawem snobizmu. Obecnie, według najnowszych szacunków, produkty spożywcze w sieci kupuje nawet 24 proc. polskich internautów. Średnia kwota jaką przeznaczają (...) >>>
Czytaj więcejWartość eksportu towarów z Polski w I półroczu 2014 osiągnęła 80 mld euro i była wyższa o 5,4 proc. niż w analogicznym czasie 2013 roku. Z kolei import do Polski wzrósł o 4,5 proc., do poziomu 80,2 mld euro. >>>
Czytaj więcejNadchodzący tydzień będzie obfitował w liczne istotne dla rynków informacje i wydarzenia. Głównym wydarzeniem będzie posiedzenie Fed, które zakończy się w środę. Najprawdopodobniej po raz kolejny, zgodnie z planem, (...) >>>
Czytaj więcej1 maja 2014 roku minęło dziesięć lat członkostwa Polski w strukturach Unii Europejskiej. Dekada to dobry czas na dokonanie podsumowań. Przystąpienie Polski do Unii rozpoczęło bowiem bardzo ważny etap w rozwoju gospodarczym (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum