Firma w Internecie
Podstawowym pytaniem, które pojawia się przy omawianiu relacji między firmą a rynkiem wirtualnym nie jest dziś to, czy firma może pozwolić sobie na zaistnienie w Internecie. Należy zapytać raczej, czy stać (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Podstawowym pytaniem, które pojawia się przy omawianiu relacji między firmą a rynkiem wirtualnym nie jest dziś to, czy firma może pozwolić sobie na zaistnienie w Internecie. Należy zapytać raczej, czy stać (...) >>>
Czytaj więcejNa naszym rodzimym rynku zachodzą jeszcze nie tak szybkie, ale konsekwentne zmiany w podejściu do prowadzenia działalności w internecie. Właściciele komercyjnych witryn zaczynają rozumieć, że stworzenie profesjonalnej (...) >>>
Czytaj więcejGdy klienci pytają mnie, na czym polega proces re-brandingu, podaje zawsze jako przykład zwykłą żarówkę i jej rozwój. W latach 80. i 90. na rynku były dostępne wyłącznie standardowe żarówki, (...) >>>
Czytaj więcejPowszechnie wiadomo, że za kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa odpowiedzialni są specjaliści Public Relations. Jednak nie należy zapominać o ważnej roli działu marketingu. Podczas prowadzenia działań marketingowych (...) >>>
Czytaj więcejKto pyta nie błądzi, kto szuka ten znajduje. To powiedzenie idealnie wpasowuje się w idee marketingu wyszukiwarkowego. Każdego dnia atakowani jesteśmy nowymi formami promocji, a reklamy stają się coraz bardziej (...) >>>
Czytaj więcejNawet najlepiej stworzona strona – dopracowana w najmniejszych szczegółach, spełniająca wszystkie rygory Use Ability i zawierająca atrakcyjną treść – nie spełni pokładanych w niej nadziei, jeśli (...) >>>
Czytaj więcejWedług danych statystycznych, ok. 80 proc. informacji na świecie jest znajdywanych poprzez internet – z czego w Polsce w ok. 90 proc. poprzez wyszukiwarkę Google. Większość klientów właśnie w ten sposób (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum