Relacje z kontrahentami
Nawiązanie i utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami jest pożądane zarówno w sektorze MSP, gdzie stosunki między współpracującymi przedsiębiorstwami są bezpośrednie i opierają się na współpracy (...) >>>
Czytaj więcej
Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Nawiązanie i utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami jest pożądane zarówno w sektorze MSP, gdzie stosunki między współpracującymi przedsiębiorstwami są bezpośrednie i opierają się na współpracy (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy z sektora MSP, czyli przedstawiciele prawie 99 proc. wszystkich firm w Polsce, kiepsko oceniają sytuację gospodarczą Polski. Z najnowszego badania przeprowadzonego przez wrocławski Instytut Keralla (...) >>>
Czytaj więcejJak dotrzeć z informacją do mediów biznesowych? Jakich materiałów oczekują dziennikarze ekonomiczni? Komu i ile płacić za reklamę w portalach dla przedsiębiorczych? >>>
Czytaj więcejPublic Relations to prawdopodobnie najbardziej tajemnicze pojęcie w słowniku terminologii marketingowej. Mimo ponad 20-letniej obecności na polskim rynku termin ten jest nieznany dla 90 proc. przedsiębiorstw. (...) >>>
Czytaj więcejPrzedsiębiorcy startujący w przetargach publicznych często nie zdają sobie sprawy, że jest to dla nich szansa nie tylko na zawarcie umowy, ale także ryzyko utraty pieniędzy. I to w sposób – trzeba (...) >>>
Czytaj więcejJednym z istotnych źródeł konkurencyjności i optymalizacji kosztów jest wprowadzanie innowacji, dlatego wiedza o nowych możliwościach jest dla zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami tak (...) >>>
Czytaj więcejZ powstaniem i rejestracją spółki wiążą się liczne koszty, do których należy m.in. taksa notarialna, opłata sądowa czy koszt ogłoszenia w Monitorze Sądowym i Gospodarczym. Koszty te kształtują się (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum