Optymalizować, a nie likwidować
Odpowiednia reklama pozwala zwiększyć obroty i wyznacza przyszłość firmy, dlatego przedsiębiorstwa z sektora MSP, które chcą wyróżnić się na rynku, pozyskać nowych klientów i partnerów (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Odpowiednia reklama pozwala zwiększyć obroty i wyznacza przyszłość firmy, dlatego przedsiębiorstwa z sektora MSP, które chcą wyróżnić się na rynku, pozyskać nowych klientów i partnerów (...) >>>
Czytaj więcejRynki Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie bez wątpienia są otwarte na przedsiębiorstwa o zróżnicowanej wielkości, kapitalizacji i strukturze własnościowej. W szerokim spektrum spółek (...) >>>
Czytaj więcejKryzys finansowy z lat 2008-2009 - w dużym uproszczeniu można rzec – został powodowany przez nadmiar optymizmu po stronie konsumentów, który zbiegł się z lekkomyślnie (zachłannie) udzielanymi (...) >>>
Czytaj więcejKontrakty różnic kursowych mogą pomóc przedsiębiorstwom uniknąć ryzyka walutowego. Ograniczając możliwość nadzwyczajnego zysku z tego samego tytułu, jednocześnie ułatwiają firmom zarządzanie budżetem (...) >>>
Czytaj więcejWokół dotacji unijnych krąży wiele mitów. Niektóre skutecznie zniechęcają przedsiębiorców do ubiegania się o fundusze. Czy owe mity są prawdziwe? Zapytamy Panią Milenę Jakowską, specjalizującą (...) >>>
Czytaj więcejCzy firma może być doskonała? Czy istnieje wzorowy model prowadzenia biznesu, gwarantujący firmie nieśmiertelność i stały zysk? Co hamuje firmę przed rozwojem? Odpowiedzi zna Piotr Kuc, Wiceprezes Zarządu Augeo (...) >>>
Czytaj więcejNie wolno dopuścić do paniki i przeświadczenia, że z sytuacji nie ma wyjścia. Zwykle ono jest – czasem jedynie trudno tam dojść lub trzeba wysilić się, aby je dojrzeć. Trzeba szukać pomysłu na zarobienie pieniędzy. (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum