Marketing w czasach kryzysu
Niezależnie od tego, czy kryzys jest faktem i jego skutki odczuwa zdecydowana większość przedsiębiorstw, czy to jedynie medialna nagonka, warto zwrócić uwagę na wielość kwestii, które winny zostać (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Niezależnie od tego, czy kryzys jest faktem i jego skutki odczuwa zdecydowana większość przedsiębiorstw, czy to jedynie medialna nagonka, warto zwrócić uwagę na wielość kwestii, które winny zostać (...) >>>
Czytaj więcejFirmy z obszaru MSP to trzon polskiej gospodarki. Ostatnie analizy wskazują, że stanowią blisko 98 proc. wszystkich funkcjonujących na terenie kraju przedsiębiorstw. Tak wysoki poziom konkurencyjności sprawia, że (...) >>>
Czytaj więcejPrzekaz reklamowy dociera do nas zewsząd. Przeciętny konsument bombardowany jest komunikatami marketingowymi dziesiątki, może nawet setki razy dziennie. W domu, w pracy, na ulicy. >>>
Czytaj więcejPraca zdalna nie cieszy się w Polsce dużą popularnością. Obawa pracodawców przed utratą kontroli nad pracownikami wciąż hamuje rozwój tego typu zatrudnienia. A przecież obiektywnie rzecz biorąc, ten (...) >>>
Czytaj więcejUbiegły rok obfitował w rozwój e-biznesów. Olbrzymie środki unijne przeznaczone na projekty internetowe, potencjał mediów społecznościowych oraz nowe (...) >>>
Czytaj więcejKażde przedsiębiorstwo prowadzi działalność w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu. Na większość czynników warunkujących biznes firmy nie mają bezpośredniego wpływu. Mają natomiast wpływ na stopień, w jaki (...) >>>
Czytaj więcejWraz ze zmianą ustroju gospodarczego w Polsce oraz bardzo dynamicznym rozwojem przedsiębiorstw, na rynku pojawiły się nowe instrumenty finansowe zapewniające im pozyskiwanie środków na finansowanie działalności. (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum