Mitologia marketingu
Współpracując z wieloma przedsiębiorstwami, z sektora MSP szczególnie, dochodzę do wniosku, że większość zarządzających menedżerów w pierwszej kolejności powinna zredefiniować swoje podejście (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Współpracując z wieloma przedsiębiorstwami, z sektora MSP szczególnie, dochodzę do wniosku, że większość zarządzających menedżerów w pierwszej kolejności powinna zredefiniować swoje podejście (...) >>>
Czytaj więcejZmiany na rynku pracy dotyczą zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jak wynika z analiz trendów rozwojowych poszczególnych branż, w najbliższym dziesięcioleciu czeka nas prawdziwa (...) >>>
Czytaj więcejOmawiane w poprzednim opracowaniu formy oszczędzania w funduszach inwestycyjnych pozwalają wyłącznie na odroczenie płatności podatku do momentu likwidacji funduszu lub wystąpienia z funduszu parasolowego. Nie jest (...) >>>
Czytaj więcejRynek MSP jest polem coraz ostrzejszej rywalizacji między bankami. W gąszczu ofert nie łatwo jest się odnaleźć, a selekcja rachunków na podstawie najprostszego kryterium – miesięcznej prowizji pobieranej (...) >>>
Czytaj więcejMyślenie strategiczne dla wielu przedsiębiorstw jest ograniczane do planowania przychodów w określonym horyzoncie czasowym. Tymczasem powinien być to starannie opracowany plan, wskazujący całej Organizacji, (...) >>>
Czytaj więcejNadrzędnym celem każdej firmy jest generować zyski dla jej właścicieli. Im wyższe zyski tym właściciele są bardziej zadowoleni. Stąd też pojawia się uniwersalne pytanie: jak można je zwiększyć? Wiele przedsiębiorstw (...) >>>
Czytaj więcejCzy Polska może byś postrzegana jako atrakcyjne miejsce do inwestowania dla zagranicznych inwestorów? Czy wyróżniająca się na tle innych państw Europy kondycja naszej gospodarki w ostatnich kwartałach (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum