Zamknij
Serwis www.gazeta-msp.pl wykorzystuje technologię "cookies" tzw. ciasteczka. Pliki wykorzystywane są dla celów poprawnego funkcjonowania naszego serwisu. W przypadku braku zgody na ich zapisywanie konieczna jest zmiana odpowiednich ustawień przeglądarki internetowej z jakiej korzystasz.

Home >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>

Wyniki wyszukiwania dla frazy: Wybrano następujące kryteria wyszukiwania:
słowo kluczowe: rynek


Mieszanka wielonarodowa

Amerykańska marka, koreańskie wykonanie, włoski silnik, europejski rynek – tak w wielkim skrócie można scharakteryzować pierwszego SUV-a Chevroleta, jaki pojawił się na Starym Kontynencie. W dodatku (...) >>>

Czytaj więcej

Rynek reklamy w kryzysie

Pierwszym impulsem w dobie kryzysu jest minimalizowanie wydatków na reklamę. Firmy przestają wyczekiwać i lekką ręką zmniejszają budżet reklamowy. Tymczasem mądrze wydane pieniądze na reklamę mogą przynieść (...) >>>

Czytaj więcej

Rynek w kryzysie

Od momentu, w którym pojawiły się doniesienia o kryzysie, można zaobserwować mniejszą mobilność pracowników i ich malejące zainteresowanie zmianą pracy. Zauważalny jest ogólny spadek liczby (...) >>>

Czytaj więcej

Oni budują przyszłość firmy

Powszechnie wiadomo, że za kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa odpowiedzialni są specjaliści Public Relations. Jednak nie należy zapominać o ważnej roli działu marketingu. Podczas prowadzenia działań marketingowych (...) >>>

Czytaj więcej

Wirtualna nić Ariadny

Żyjemy w czasach, gdy nikogo już nie dziwi kieszonkowy odtwarzacz plików audio-video, telefon z aparatem cyfrowym czy mały przenośny dysk twardy o pojemności równej tej, jaką pięć lat temu posiadał (...) >>>

Czytaj więcej
Znalezionych tematów: 1131

Partnerzy

Reklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzyReklama partnerzy
Archiwum