Dlaczego spółka z siedzibą w garażu może więcej niż ogromna korporacja?
Odpowiedź na tytułowe pytanie jest prosta - dotyczy wielkości i skali działalności. Wbrew pozorom wcale nie jest tak, że ten największy może najwięcej. >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Odpowiedź na tytułowe pytanie jest prosta - dotyczy wielkości i skali działalności. Wbrew pozorom wcale nie jest tak, że ten największy może najwięcej. >>>
Czytaj więcejNajemca zwraca przede wszystkim uwagę na cenę za m² powierzchni. A czy zastanawia się nad tym skąd wzięła się powierzchnia wpisana w umowie? >>>
Czytaj więcejWielu z nas, pytanych o skojarzenia z hasłem „millenialsi”, odpowie automatycznie: „nowe pokolenie na rynku pracy”. Być może zaczniemy wymieniać stereotypowe cechy millenialsów, których (...) >>>
Czytaj więcejJak wielu entuzjastów czy krytyków, tak wiele definicji „marki”. Według klasyka Philipa Kotlera „Marka to nazwa, termin, symbol, wzór lub ich kombinacja, stworzona celem identyfikacji (...) >>>
Czytaj więcejO tym, czego polscy importerzy i eksporterzy współpracujący z tureckimi partnerami mogą się spodziewać w 2019 roku rozmawiamy z Markiem Nowakowskim, Prezesem Polsko-Tureckiej Izby Gospodarczej. >>>
Czytaj więcejChiny postrzegane są często jako „rynek niemal bez dna” i atrakcyjna alternatywa wobec dużo wolniej rozwijających się gospodarek europejskich czy północnoamerykańskiej. Rzeczywistość różni (...) >>>
Czytaj więcejKluczem do długoterminowego sukcesu firmy w sprzedaży jest ciągłe napełnianie lejka sprzedaży przez handlowców nowymi wartościowymi klientami. W pierwszym artykule z serii „Chcesz więcej sprzedawać?” (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum