Mitologia marketingu
Współpracując z wieloma przedsiębiorstwami, z sektora MSP szczególnie, dochodzę do wniosku, że większość zarządzających menedżerów w pierwszej kolejności powinna zredefiniować swoje podejście (...) >>>
Czytaj więcejHome >> Archiwum >> Po słowie kluczowym >>
Współpracując z wieloma przedsiębiorstwami, z sektora MSP szczególnie, dochodzę do wniosku, że większość zarządzających menedżerów w pierwszej kolejności powinna zredefiniować swoje podejście (...) >>>
Czytaj więcejTelefonia VoIP na całym świecie coraz wyraźniej wypiera tradycyjne rozwiązania z małych i średnich przedsiębiorstw. O tym, jak szybko się to dzieje, świadczą np. dane firmy badawczej In-Stat, wedle których (...) >>>
Czytaj więcejGospodarka krajowa powoli budzi się z letargu. Ożywienie w strefie euro, rosnący eksport i produkcja przemysłowa, a także pnąca się do góry konsumpcja prywatna to pierwsze jaskółki odbicia. Kiedy nadejdzie (...) >>>
Czytaj więcejNadrzędnym celem każdej firmy jest generować zyski dla jej właścicieli. Im wyższe zyski tym właściciele są bardziej zadowoleni. Stąd też pojawia się uniwersalne pytanie: jak można je zwiększyć? Wiele przedsiębiorstw (...) >>>
Czytaj więcej9 grudnia 2010 roku na Zamku Królewskim w Warszawie odbył się finał VIII Ogólnopolskiego Konkursu Ładnego Pisania, nad którym honorowy patronat objęło Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Związek (...) >>>
Czytaj więcejMartis SA to agencja reklamowa z niemal 20-letnią tradycją. Oferuje klientom – zarówno dużym, jak i małym firmom - indywidualne, „szyte na miarę" strategie budowy, pozycjonowania i komunikowania (...) >>>
Czytaj więcejMazowiecka Firma Roku - VIII edycja Konkursu Organizatorzy przedsięwzięcia: Mazowieckie Zrzeszenie Handlu Przemysłu i Usług, Naczelna Rada Zrzeszeń Handlu i Usług oraz Europa 2000 Consulting Sp. z o.o. 23 października (...) >>>
Czytaj więcejPartnerzy
Archiwum